Κύκλοι

Σήμερα είναι Πέμπτη. Την Τρίτη είχα συνέντευξη για νέα δουλειά. Πήγε αρκετά καλά. 

Χθες μου είπαν να κάνουμε και δεύτερη συνέντευξη.

Είμαι θετικά αισιόδοξος, ναι, αρνητικά αισιόδοξος δεν υπάρχει!

Θέλω να πω, έχω ένα θετικό προαίσθημα.

Στην τρέχουσα δουλειά (3 μήνες), δεν ένιωσα ποτέ εκείνο που λέμε "αυτή είναι η δουλειά για εμένα". Κάτι δεν μου έκατσε καλά ποτέ.

Εύχομαι, και με μια ενστικτώδη σιγουριά που νιώθω, να πάρω την νέα δουλειά. Θα έχει παραπάνω δουλειά, αλλά θα είμαι καλύτερα εσωτερικά. 

Όλα δείχνουν επιτέλους να συγκλίνουν επαγγελματικά. Και ο νέος κύκλος επιτέλους πρόκειται ν' ανοίξει. Από τα ωροσκόπια μέχρι τα ταρώ.

Σήμερα επίσης νιώθω συνδεδεμένος με κάτι πιο φιλοσοφημένο και εσωτερικό. Σαν να νιώθω το ανώτερο επίπεδο των πραγμάτων. Νιώθω μια ψυχική ηρεμία και ένα αίσθημα αναμονής για να μπω σ' ένα νέο κύκλο, μεγάλο κύκλο και καινοτόμο, της ζωής μου.

Είμαι έτοιμος!


Πέμπτη, 11 Μαρτίου 2021

08:14 π.μ.   15°C

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου