Φυσάει

Φυσάει σήμερα, κι όλο φυσάει.

Κι εγώ κλεισμένος σπίτι, να ακούω τον αέρα έξω που να θέλει να πάρει και τις σκέψεις μου.

Αυτός ο αέρας μου δείχνει κίνηση. Ζωή αν θες. Που μέσα που βρίσκομαι νιώθω ότι όλα είναι ακίνητα. Και με τραβάει το έξω, η κίνηση του αέρα.

Αλλά οι επιλογές του έξω περιορισμένες. Επιλογές κουτσουρεμένες από μέτρα και κανονισμούς...

Θα επιχειρήσω να τρέξω. Κυριολεκτικά, να ντυθώ σαν δρομέας, έστω κι αν δεν είμαι, για να μπω στην ψυχοσύνθεση της κίνησης, της απόδρασης, να νιώσω τον αέρα να με χτυπά, τα πόδια μου να πονάνε και την ανάσα μου να διαμαρτύρεται κουραστικά...

Ίσως αυτός ο κάματος να φέρει και μια λύτρωση, προσωρινή μεν.

Είναι περίεργο, πάλι επανέρχομαι στο μέσα που βρίσκομαι όπου ο χρόνος δεν φαίνεται να αλλοιώνεται.

Και αναρωτιέμαι μέχρι το τέλος της εβδομάδας τι γεγονότα θα συμβούν. Τι γεγονότα θα ερεθίσουν τη φαντασία, τις σκέψεις, τον νου... Μετά από 5 μέρες θα είμαστε πιο ώριμοι; πιο καλά; πιο συνειδητοποιημένοι; Ή απλώς θα είμαστε ακόμα σ' ένα φαύλο κύκλο επαναλαμβανόμενων κινήσεων και σκέψεων;

Ο τρόπος για να το ξέρεις αυτό, είναι κάθε πρωί να κάνεις μια νοητή λίστα των θετικών πραγμάτων που έχεις στη ζωή σου, υλικών και άυλων, εμπειριών και βιωμάτων. 

Ευχαριστώ για το σπιτικό μου, και το ωραίο φαγητό χθες, για το κελαήδημα των πουλιών το πρωί, για την ωραία συνομιλία που είχα, για το αστείο που με έκανε και γέλασα, για, για, για...

Έτσι αυτόματα ανεβαίνεις, ανεβαίνεις νοητικά λίγο πιο ψηλά. Είσαι ευγνώμων και με αυτοεπίγνωση. 

Ένα μειδίαμα χαράζεται στο πρόσωπο, και ξαφνικά ο αέρας έξω γίνεται γλυκός, φέρνει αρώματα και φως, η δύναμη σου είναι πλέον πάλι εδώ!


Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

03:28 μ.μ  18°C

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου