1000 + 2

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να πρωτομπαίνει στον επαγγελματικό τομέα, δεν είχα ποτέ ξεκάθαρα στο μυαλό μου ποια κατεύθυνση ήθελα πραγματικά να ακολουθήσω. Και αυτό γιατί μου άρεσαν, και αρέσουν, διάφορα πράγματα.

Όλοι λέγανε, να ακολουθήσεις κάτι που σου αρέσει. Οπότε και εγώ αυτό έκανα. Και ήμουν ικανοποιημένος με τις διάφορες δουλειές που έβρισκα σε εκείνον τον τομέα.

Όσο περνούσαν τα χρόνια ωστόσο, συνειδητοποιούσα ότι άρχισα να μην νιώθω και εντελώς ικανοποιημένος. Και το έψαξα, και ακόμα το ψάχνω πολύ. 

Δηλαδή, μπορεί να έχω μια δουλειά στην οποία όλα είναι καλά. Και οι όροι εργασίας, τα ωράρια, οι συναδέλφοι κλπ, αλλά εγώ να νιώθω ότι κάτι λείπει. Ότι ο εαυτός μου δεν ικανοποιείται 100%.

Γιατί;;

Και κατέληξα σε ορισμένα συμπεράσματα. Ότι σαν άτομα, έχουμε χίλια και δύο ενδιαφέροντα. Μας αρέσουν πολλά πράγματα. Και αυτό είναι πολύ φυσιολογικό. Σαν άνθρωποι είμαστε περίεργοι απ' τη φύση μας να μαθαίνουμε, να καταλαβαίνουμε, να πειραματιζόμαστε, να δοκιμάζουμε πράγματα. 

Για μένα αυτό ήταν πάντα. Οπότε το να κινούμαι σε ένα συγκεκριμένο επαγγελματικό κύκλο, άρχισε να με πνίγει, επειδή ακριβώς δεν είχα αυτή την ευελιξία στη γνώση, στην ενασχόληση με οτιδήποτε άλλο άσχετο μπορεί να μου κινούσε το ενδιαφέρον. Και σιγά σιγά ερχόταν ένας πολύ βαθύς μαρασμός.

Συνειδητοποιώντας ότι εγώ τουλάχιστον, δεν είμαι φτιαγμένος για 1 δουλειά (ας πούμε αρχιτέκτονας), αλλά είμαι φτιαγμένος να καταπιάνομαι με 500 διαφορετικά πράγματα, για μένα ήταν μια αφύπνιση. Γιατί να περιορίζω τον εαυτό μου σε κάτι τόσο περιορισμένο; Και οι απαντήσεις που θα σου δώσει ο καθένας είναι: γιατί χρειάζεσαι ένα σταθερό εισόδημα για να μπορείς να ζεις, γιατί τι θα κάνεις αν δεν δουλεύεις; πώς θα ζήσεις; δεν θα κάνεις κάποια καριέρα εσύ; γιατί σπούδαζες τόσα χρόνια; και άλλα πολλά...

Θα ήθελα μια μέρα να έλυνα αυτό το γήινο, πρακτικό πρόβλημα που λέγεται "εισόδημα" ώστε να μπορώ να εξερευνήσω όλα εκείνα που μου τραβούν το ενδιαφέρον σ' αυτή τη ζωή. Θα μου πεις, καλά τώρα δηλαδή γιατί δεν τα ψάχνεις παράλληλα; Μα το κάνω! Αλλά όχι όσο θα ήθελα.

Δηλαδή, θέλω να ταξιδέψω χωρίς ημερομηνία επιστροφής, να ζήσω σε άλλα μέρη, να κάνω μαθήματα αγγειοπλαστικής, να ζωγραφίζω, να βοηθάω τα ζώα, άλλους ανθρώπους να να να να!! Τα κάνω και τώρα! Με μικρές δόσεις. Και είμαι ευγνώμων. Επόμενος στόχος να το κάνω φούλ τάιμ.

Γιατί άμα περιμένω να φτάσω στη σύνταξη, το κορμί μου μπορεί να μην ανταποκρίνεται σε όλα αυτά. Τώρα που είμαι νέος πρέπει να τα κάνω!

Είμαι γεμάτος αυτοπεποίθηση ότι θα το πετύχω αυτό. Δεν ξέρω πώς και πότε, αλλά θα το πετύχω. Γιατί έχω τόσα πιο πολλά να προσφέρω μη έχοντας μια συμβατική δουλειά, και να έχω τους πόρους και τον χρόνο να κάνω όσα με ικανοποιούν.

Έτσι σας συμβουλεύω και εσάς να ψάξετε τον εαυτό σας, να κάνετε μια λίστα με όλα τα πράγματα που σας αρέσουν σ' αυτή τη ζωή, και να αρχίσετε λίγο λίγο να τα υλοποιείτε. Εμείς έχουμε τη δύναμη να καθορίσουμε την τύχη μας, κανείς άλλος. 

Η δύναμη είστε εσείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου