Ονειροβατώντας

Είναι κάποιες μέρες όπως η σημερινή, που νιώθεις τη γλυκιά ζεστασιά των ωραίων στιγμών που έζησες τις προηγούμενες ώρες, και που ακόμα η επίδραση τους είναι αισθητή.

Συνοδευόμενες από ένα ήσυχο πρωινό, μπορώ να νιώσω, να σκεφτώ και να αναλύσω την κατάσταση μου, εκμεταλλεύοντας όλο αυτό προς το δικό μου καλό.

Ψες είχα έντονα όνειρα που περιελάμβαναν πολλούς συγγενείς μου, ζωντανούς και νεκρούς, σε μια εκκλησία μέσα, που όμως μας διακατείχε ένα σχεδόν διασκεδαστικό αίσθημα χαράς, ένωσης και σύμπνοιας, που όμοιο του είχα χρόνια να νιώσω. Ήταν λες και μ' ευλογούσαν για κάτι. Το ένιωθα θετικό το όλο πράμα. Ο ονειροκρίτης το ψιλοεπιβεβαίωσε, αν και πάντα κρατάω μια αμφιβολία γι' αυτά που γράφει.

Το ερμήνευε σαν νέα αρχή, επαγγελματική κυρίως, με θετικά πρόσημα. Που όντως αυτή την περίοδο σε μια τέτοια φάση είμαι.

Αυτή είναι η σημερινή μου κατάσταση, ακόμη μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας.


15 Μαρτίου 2021

Καθαρά Δευτέρα

09:18 π.μ.  13°C

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου